کاش...

ای کاش...                                             

ای کاش دوست نداشتم...
ای کاش عاشقت نبودم...
ای کاش هیچ وقت نمیدیدمت...
ای کاش عشق وجود نداشت تا عاشقت بشم تا بفهمم عشق چیه...

ای کاش من نبودم...
ای کاش دنیا نبود...
اما میخوام همیشه تو باشی...
همیشه شاد باشی...
همیشه بخندی...میدونی آخه وقتی میخندی خیلی بیشتر عاشقت میشم...
صورتت با خنده خیلی قشنگ میشه عزیزم پس همیشه بخند...

ای کاش بهت برسم...
ای کاش توهم دوستم داشتی...
ای کاش میشد دنیا فقط ماله من و تو بود...فقط من و تو ،تو این دنیا بودیم...

میدونی هر روز این ای کاش هارو تو ذهنم مرور میکنم...
تمام زندگیم شده ای کاش...
تو رویام تو خیالاتم با توم...
با تو یه زندگی قشنگ و ایده آل و رو درست کردم و حس میکنم خوشبخت ترین آدم رو زمینم...
اما تا میام عمق خوشی رو حس کنم...چشمامو باز و بسته میکنمو میفهمم تو پیشم نیستی و همه چی یه خیال بوده یه خواب بوده...

و دوباره ای کاش های من شروع میشه
دوباره از اول:

ای کاش تو ماله من بودی
ای کاش مطمئن بودم توهم منو دوست داری و کسی رو به جز من نمیخوای

اما ته همه ی این فکر و خیالا به این میرسم که اگه بهت نرسیدم اگه یه روز تورو با یکی دیگه دیدم و هزارتا اگه ی دیگه باید چیکار کنم؟
چه حالی میشم؟
اصلا زنده میمونم!!؟؟

قول میدم،به همه به تو به خودم قول میدم همه ی تلاشمو برای رسیدن بهت میکنم اما اگه نشد واست دعا میکنم تو به عشق برسی،تو خوشبخت شی،تو شاد باشی،تو همیشه بخندی...
تو که شاد باشی منم آروم میشم...
حاضرم کل دنیامو بدم تا لبخند بزنی!

ای کاش...
ای کاش تو ماله من بودی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد