هیچ شده ام...

هیچ شده ام

دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست،نه عشق زیباست و نه تنفر...هر

 چیزی جای خود را به چیز دیگری داده است.جای عشق با خیانت و جای تنفر با بی تفاوتی 

 عوض شده است.جای من هم با آدم برفی تنهای شیشه ی یخبندان عوض شده است.جای 

من از شدت سرمای یخ زده است...ماهیتم عوض شده است.نه زعشق میگویم  و نه از 

قداست آن،از  هیچ می گویم.به هیچ خواهم افتاد.به هیچ پناه میبرم! به هیچ خواهم 

افتاد،خودم هم هیچ شده ام!عشق هیچ شده است و دلم هیچستان است.خیانت معنایی 

ندارد، چرا که دیگر  عشقی وجود نخواهد آمد که خیانت او را تعقیب کند و بی وفایی در 

کمین باشد.همهچیز هیچ شده است...صبح نزدیک است ولی دگر نسیم نمی آید...


رویای خیس تنهایی

تنهایی

تنهایی هزار بار بهتر است از بودن با کسی که بودنش دروغ محض است

دلش که هیچ حواسش هم با تو نیست

و فقط  زمانی با توست که کسی را ندارد

این است رویای خیس تنهایی من

سرنوشت تلخ

زندگی زیباست برای تو...


دقت کن،آرام ردشو...حس کن نفس بکش


همه چیز نعمت است.‌..


ولی ولی..‌ولی


برای من تلخ است.‌..


همانند قهوه تلخ برزیلی ام که هرچقدر شکر 


میریزم باز هم تلخ است!


تلخ تلخ


تلخ تر از لیمو شیرین مانده!!

ساده دل

آدمهای ساده...


آدمهای ساده را به هیچ دلیلی دوست دارم


آدمهایی که خودشان هستند...


و نقش بازی نمیکنند...


سادگی شیکترین ژس دنیاست.‌‌..!




زندگی تلخ

زندگی....


زندگی من سه بخش است:


۱-تولد

.

۲-رنج

.

۳-مرگ

.

چقد زیباست فاصله کوتاه تولد تا مرگ...